Jeden můj milenec se mu podobal, byl boxer. Taky jsem mu nakonec nakopala prdel.
 

Shulgoth

Třída: Primus

Hodnost: Vyšší démon

Shulgoth vystoupil nedávno na brutální a krvavý žebříček hodnosti v démonické armádě a během té cesty obětoval část svého těla. Jeho pravá ruka byla zredukována na zbytkový přívěsek, který nemá jiný účel než připomínat cenu jeho otroctví. Jeho levá ruka je však odměnou za jeho cestu. Je to masivní drápovitá zbraň, kterou shulgoth používá na ničení, rozsekání a zohavení čehokoli, co mu jeho páni přikáží. Jeho cena při invazi byla prokázána, když jednou rukou zničil stovky největších pozemních zbraní britské armády, včetně tanků, nosičů raket a samohybných děl. Ačkoliv ho jeho omezená inteligence tlačí do boje zblízka, má také jedovatý dech, jestliže se kořisti podaří uniknout ze sevření.

B.Roper o něm v rozhovoru říká:

Shulgoth je první velký zloun, s kterým se potkáte a je opravdu první, kde hráči narazí na nepřítele s vyšší inteligencí. Má různé útoky pro různé situace, je si vědom svého vlastního stavu (zdraví, power atd) a je to opravdu velký ošklivý rváč. Má také strašidelnou místnost sám pro sebe a když ho potkáte poprvé, je to opravdu impozantní.

Vývoj návrhu Shulgotha

Proces, v němž se mladý zárodek démona změní v hladové monstrum se špatnou reputací je dlouhý a začíná jednoduchou zvrácenou představou. Ale jak se často ve vývoji hry stává, původní návrh je podstatně odlišný od výsledku.

Abychom lépe demonstrovali, jak drastická může být změna od konceptu k realizaci, rozhodli jsme se uveřejnit sérii o vývoji vlastností potvor. V ní se podíváme na mnoho potvor a démonů, které v Hellgate najdete, a zaměříme se na to, jak se měnily od jednoduchých náčrtů na vražedné nepřátele.

Dnes se seznámíme se Shulgothem vynikající umělec Flagshipstudios, Phil Shenk, říká, že nápad na Shulgotha nebyl vždycky spojen s příběhem, který je mu teď přiřazen."Chtěli jsme řezníka - The Butcher - ale příběh přišel později". Phil kreslí porovnání srovnání mezi brutálním minionem z Hellgate a krutým padouchem z Diablo stejného jména. "Od začátku jsme chtěli, aby Shulgoth byl náš Butcher - rychlý, těžký, obtížný. Aby to byla první skutečná výzva ve hře". S touhle se myšlenkou Shenk a ostatní umělci dali do vytváření bestie úplně odlišné od davů zombíků a nižších démonů, kteří obývají úvodní části Hellgate.

vyvoj shulgotha

Obrázek výše je chronologické zobrazení vývoje Shulgotha. Vidíme, že začal jako příšerná montáž ostrých úhlů a horrorových vzorců (vlevo) ale vyvinul se v tu brutální potvoru, která je teď ve hře (vpravo). Finální démon je nepřítel, který se více podobá Butcherovi v diablo. Phil vysvětluje: "Chtěli jsme, aby Shulgoth byl větší a mohutnější. Takže ty první náčrty nebyly dobré. Chtěli jsme, aby byl více řeznický - tvrdý nepřítel. Tak jsme se dostali k tomu druhému chlapíkovi. Vypadá dobře ale není dost mohutný. Tak máme třetího, ten je zavalitý ale udělali jsme mu asymetrické paže. To vypadá jako by vznikl při jakési magické nehodě anebo byl zraněn během cesty z pekla nebo při nějakém boji. Ale ještě pořád potřeboval zuřivost a tak jsme se dostali k tomu čtvrtému."

A tak se zrodil Shulgoth.

shulgoth
klik pro větší obrázek

Artworky

shulgoth art1
Kliknutím obrázky zvětšíte

 

Info o hře

Démoni