Hunteři myslí jen na zbraně, pivo a sex. Jsou jako démoni. A jednou si je taky ochočíme
 

Hunter

hunter

Kdo jsou hunteři

Každá vláda má své temné stránky. Bez ohledu na to, jak se nazývají, mají světové mocnosti vždy vysoce trénované individualisty, kteří používají technologii, která je mnohem vyspělejší, než o jaké by se obyčejnému smrtelníkovi mohlo zdát, a loví tu nejnebezpečnější kořist ze všech .. jeden druhého.

Hunteři jsou speciálně vycvičení bývalí operativci z armády a členové tajných vládních agentur, kteří se nejlépe cítí ve stínu a s nepřáteli se vypořádávají svými vlastním smrtícím stylem Tak to bylo, dokud nepřišli démoni.

Když přišli démoni, přišli nečekaně a se smrtící silou. Miliony zemřely okamžitě a v pouze několika dnech se zdálo, že přežilo jen pár lidí. Není překvapením, že hunteři představovali velké procento z tohoto počtu – jejich výcvik, instinkty, fyzické a mentální schopnosti jim dobře posloužily. Národní zájmy šly stranou, když zapřisáhlí nepřátelé odhodili svá politická dogmata, aby čelili větší hrozbě. Metody a zbraně, které byly dříve tajné, se rychle staly společným vlastnictvím pro všechny huntery, kteří přestali střílet po sobě navzájem, a zaměřili své mušky na příšery, které pronikly do jejich světa.

Jak bojují

Archetyp huntera je podivný, obklopený v tajemstvím a lstmi. Je to něco na způsob assassina, ninji, zabijáka ve tmě. Taky je něco jako Ronin, vysoce trénovaný válečník bez velitele. A konečně je to ničitel, s palebnou silou a smrtící přesností pustošící nepřátele, kteří mu stojí v cestě.

Hunteři se naučili, jak použít své přirozené schopnosti a speciální technologie, aby efektivně bojovali proti jakémukoli protivníkovi, bez ohledu na počet nebo sílu. To není málo, protože démoni jsou z velké části imunní proti pozemským útokům. Ale přesto má každý nepřítel slabost, a hunteři se zaměřili na to, aby ta slabá místa našli a využili je.

Jejich výzbroj byla/je směs pokročilé technologie a teoretické vědy. Je to divoká tlupa pragmatických tvrdohlavců, kteří přežili invazi démonů, a zůstávají o krok před templáři a kabalisty. Jsou to muži a ženy, kteří prožili nepopsatelné hrůzy dlouho před tím, než nějaký démon vkročil na Zem.

Ačkoli uznávají zjevnou užitečnost magických nebo svatých způsobů boje s démony, jsou vůči nim hunteři podezřívaví, a většinou se jejich použití vyhýbají. Cení si více dovednosti před podivnými pověrami, a jako takoví se neradi nechávají zatáhnout do debat o esoterických konceptech dobra a zla. Démoni jsou v podstatě velmi nebezpečná kořist a vyžaduje to velmi zkušeného huntera, aby ji dostal Tak mu uhněte z cesty a nechte ho to udělat.

 

Boss Rorke říká:

“Už 20 let není na téhle rozmlácené, bohem zapomenuté díře do prdele, které se říká země, kvůli těm šupinatým zkurvysynům slušný půllitr. Odkud přišli je skoro stejně jedno jako proč jsou tady, protože to nám nepomůže sehnat jídlo a chlast. A vzhledem k tomu, že se asi nikdo žádného z těch vysmátých poskoků pekla nezeptá, o čem to točí během té řezničiny, co dělá, asi se na to ještě nějakou dobu vyserem".

"Hunteři neřeší to svaté-kdo-co-proč-kdy-jak, oni musí kruci vymyslet, jak neumírat snadno. Nechme ty buráky s mečem a bláznivé kuřata s magií dělat jejich věci a my si dělejme svoje. Ti nepřirození bastardi se snaží nás zabít, tak jim to sakra musíme udělat první. Musíme, protože je to jediný způsob, jak můžeme svůj svět dostat zpátky, a genetickým inženýrstvím vyrobit nějaké prasata, abysme si mohli zas dát slaninu"

"Walk soft. Die hard."

Hunter nemá automatické zaměřování

"Od oznámení Hellgate: London jsme dostávali spoustu požadavků na třídu postav, která klade důraz na dovednost hráče při používání zbraní se středním a velkým dosahem," říká Bill Roper. "Odstranili jsme automatické zaměřování a huntera jsme navrhli tak, aby si to užili hráči stříleček (FPS) ."

Škoda je závislá na statistikách ale přesnost závisí na zbrani, kterou si hunter zvolí. Ačkoli skilly a statistiky hrají velkou úlohu, když neumíte mířit a strafe, je po vás.

Hunteři mají zatím dvě třídy:

Marksman - ostřelovač

Tohle je bojovník na dálku. Od kabalisty se liší tím, že je zaměřen na zbraně a škodu spíše než na skilly a efekty Druh škody, který dělá, se mění podle zvolených zbraní, neovlivňuje se to pomocí skillů. Něco o jeho skillech si přečtěte v sekci skilly huntera

Engineer

Tohle je ten chlapec s hračkami. Má mechanické pomocníky, které může vybavit věcmi a ovládat na bitevním poli. Mohou tvořit i jiná zařízení, která je následují a dělají nějakou menší škodu nebo posilují členy party. Na rozdíl o kabalisty, který vždy vyvolává jiná stvoření, Engineer má jen jednu hračku a pak se zaměří na její vylepšování pomocí skillů a výbavy. Něco o jeho skillech si přečtěte v sekci skilly huntera

Artworky

Kromě obrázků níže můžete vidět artworky huntera v galerii hunter artwork

hunter 1 hunter 2
hunter 3 hunter 4
Kliknutím obrázky zvětšíte

Čtěte také:

Info o hře

Hunter